.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد
رشد 24درصدی مصرف برق درمازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: شرکت توزیع برق مازندران وظیفه ارائه خدمات به یک‌میلیون و 160 هزار مشترک در 16 امور توزیع برق را بر عهده دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، منوچهر جعفری با قدردانی از حضور تیم ممیزی شرکت توانیر اظهار داشت: شرکت توزیع برق مازندران وظیفه ارائه خدمات به یک‌میلیون و 160 هزار مشترک در 16 امور توزیع برق را  برعهده دارد که 43 درصد مصرف برق در بخش خانگی، 10 درصد در بخش عمومی، 14 درصد در بخش کشاورزی، 25 درصد در بخش صنعتی و هشت درصد در بخش تجاری به مصرف مشترکان می‌رسد.

وی افزود: 80 درصد مشترکان شرکت توزیع برق مازندران را مشترکان خانگی، پنج درصد عمومی، سه درصد کشاورزی، یک درصد صنعتی و 11 درصد تجاری تشکیل می‌دهند.

جعفری با بیان اینکه امسال شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، یادآور شد: تابستان امسال، مازندران شرایط ویژه‌ای داشت و هر سال با رشد هفت تا 10 درصدی مصرف برق مواجه بودیم ولی امسال 24 درصد رشد مصرف داشتیم که جهت گذر از پیک تابستان تمام امکانات فنی، عملیاتی و آگاه‌سازی را بسیج کردیم و با همه سختی‌ها کنترل خوبی صورت گرفت و مردم و مسئولان نیز از تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه کارکنان این مجموعه قدردانی کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به ساری و جاری شدن تمام دستورالعمل‌های شرکت توانیر در توزیع برق مازندران و راه‌اندازی 10 گروه خط گرم در سال 92 خبر داد.

جعفری یادآور شد: در سال 92 با وجود شرایط بسیار سخت،شاخص‌های عملکرد شرکت رو به بهبود بوده و در سال 93 هم شاخص‌های عملکردی، بهبود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در بخش‌های برنامه‌ریزی با نرم‌افزارهای مختلف به سمت مهندسی پیش رفتیم و نظارت نیز از طریق مشاور و نظارت عالیه از طریق ستاد توزیع صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه تمام فعالیت‌های صنعت برق از طریق شرکت‌های توزیع تجلی پیدا می‌کند، گفت: رضایتمندی مردم از این صنعت  ارزشمند و  ذی‌قیمت از طریق شرکت‌های توزیع نمود پیدا می‌کند و شرکت‌های توزیع حلقه ارتباط و اتصال صنعت برق و مردم هستند، قطعا تلاش‌ها و پاسخ‌های مناسب به مردم و مسئولان در افزایش سطح رضایتمندی جامعه بسیار موثر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.